söndag 9 januari 2011

Förberedelsekväll!


Igår träffades Zeitgeist folket och hade en liten förberedelsekväll inför den kommande filmvisningen, lördagen den 15:e januari på Halmstad högskola. Tillsammans lagade vi god mat och klippte ut de flyers som vi tänkt dela ut. Vi hade många intressanta diskussioner om bland annat ekonomi och hälsa. Väldigt spännande att höra hur olika matkostnader vi har. Att lägga max 10 svenska kronor på en måltid, gav mig perspektiv på saker och ting.
Jag inser att ingenting är omöjligt och att jag definitivt behöver se över min inköpslista nästa gång!

Anton hade med sig lite olika kort igår som han beställt. Vykort med zeitgeistinfo, visitkort och en banderoll som syns på bilden. Mycket bra material att använda sig av om man vill erbjuda möjligheten att sprida budskapet vidare.
Lättillgänglig information som man enkelt kan dra upp ur väskan eller jackan och dela med sig utav! Helt enkelt suveränt tycker jag!

Tack alla för en mycket trevlig kväll!

//Michelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar